Pomoże w tym analityka internetowa (web analytics). Jest istotą jest przeprowadzenie skrupulatnych analiz ściśle związanych z przebywaniem użytkowników odwiedzających stronę www. To audyt analityczny Google Analytics, dzięki któremu możliwe jest poznanie zachowań użytkowników, a następnie podjęcie kroków w celu optymalizacji serwisu.
Liczba użytkowników odwiedzających stronę
Zachowania użytkowników korzystających z serwisu
Popularność podstron w serwisie
Wartość konwersji i jej wpływ na osiąganą sprzedaż
Miejsca, z których użytkownicy docierają do twojego serwisu
Umiejętność posługiwania się narzędziem oraz zdolność do wyciągania odpowiednich wniosków to klucz do sukcesu. Mając takie dane, znacznie łatwiej będziesz podejmować trafne decyzje w zakresie inwestowania w określone działania marketingu internetowego.
Pozwala na eliminację czynników odpowiadających za bezwartościowy ruch
Umożliwia poprawę skuteczności działań w zakresie marketingu internetowego
Ułatwia podjęcie działań prowadzących do wzrostu konwersji