Case Study z optymalizacji Kampanii AdWords

SEOWAY

Z przyjemnością przedstawiamy nowy dział, który znajdą Państwo w zakładce Case Study. Zapraszamy do zapoznania się z opisami wybranych usług zrealizowanych dla naszych Klientów. Pierwszym tego typu wdrożeniem, które dla Państwa opisaliśmy jest optymalizacja kampanii AdWords.

Case Study - Adwords

W odpowiedzi na Państwa oczekiwania i w celu wprowadzenia jeszcze bardziej spersonalizowanych rozwiązań dla naszych Klientów, Seoway wprowadza nową usługę: Optymalizację Kampanii AdWords. Już kilka miesięcy temu to właśnie nasi Klienci wyszli z inicjatywą takiej usługi. Kampania AdWords jest stałym elementem strategii marketingowej większości współcześnie działających biznesów. Z potrzebą zoptymalizowania kampanii wyszły osoby, które już korzystają lub korzystały z pomocy specjalistów w tej dziedzinie, ale efekty nie były dla Nich do końca zadowalające. Aktywna kampania i obserwowanie efektów to dopiero podstawa pod efektywny marketing w wyszukiwarkach. Samo stworzenie kampanii to składowa część pracy jaką należy wykonać, aby działania w tym kanale były skuteczne. Kluczowym etapem jest właśnie optymalizacja, czyli zbiór działań, które mają na celu polepszenie skuteczności kampanii ze względu na cele, które chcemy zrealizować oraz budżet, którym dysponujemy w ujęciu trwałego procesu, a nie jednorazowej usługi. Od teraz w najnowszym cyklu poświęconym tej tematyce, podzielimy się z Wami prawdziwymi efektami.

Zapraszamy do pierwszego Case Study – Optymalizacja Kampanii Linków Sponsorowanych

Wszystkie sugestie i uwagi będą jak najbardziej mile widziane!

 

Zobacz Case Study z optymalizacji kampanii Google AdWords

No comments

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *