Błędy w sklepach internetowych, które obniżają konwersję.

Prowadzisz sklep internetowy, który realizuje sporo zamówień, jednak cały czas nie jesteś zadowolony ze stopnia konwersji? Poznaj najczęściej popełniane błędy w branży e-commerce, a następnie sprawdź czy i Ty ich nie powielasz. Praktykowane w wielu sklepach internetowych wpływają na niski

Czytaj Więcej

Jak założyć konto firmowe na Google+ i mapach Google? Krok po kroku.

Google+ jest jednym z portali społecznościowych, dla którego warto poświecić kilka minut i założyć na nim konto. Dlaczego się opłaca? Utworzenie profilu na Google+ nie wiąże się z żadnymi kosztami, i co więcej stanowi kolejne źródeł komunikacji z potencjalnymi oraz

Czytaj Więcej
Landing Page

Jak zbudować skuteczny Landing Page?

Czym w ogóle jest landing page? Landing Page (inaczej strona docelowa lub strona produktowa) jest specyficznym rodzajem strony internetowej, przygotowanym specjalnie pod działania związane z promocją produktu bądź usługi. Jego zadaniem jest realizacja jasno określonego celu. Zasada działania jest niezwykle
Czytaj Więcej

WPSEO i WPDASH – czym się różnią te narzędzia?

WPSEO i WPDASH to dwa nasze narzędzia, które powstały z myślą o usprawnieniu i ułatwieniu zarządzania wieloma domenami jednocześnie. Oba wydają się być bardzo zbliżone, jeśli chodzi o funkcjonalności. Dla wielu osób jest to „zmyłką”, o czym świadczy spora liczba
Czytaj Więcej
Content Marketing - co to właściwie jest i na czym polega

Content marketing. Co to właściwie jest?

Szum wokół content marketingu narasta od dłuższego czasu. Jest to „gorący temat”, o którym mówi się coraz częściej. I będzie mówić się jeszcze więcej z uwagi na skuteczność prowadzonych działań w tym zakresie. By jednak osiągnąć sukces, trzeba zacząć od
Czytaj Więcej

Konferencja BrightonSEO, czyli jak to robią w Wielkiej Brytanii – SEOWAY On Tour

Konferencja BrightonSEO, czyli jak to robią w Wielkiej Brytanii Branża SEO zmienia się bardzo dynamicznie. Trzeba nadążać na nowymi trendami, by „zawojować” wyszukiwarkę, docierając do najwyższych pozycji w wynikach wyszukiwania. Trzeba wprowadzać wiele modyfikacji, by realizowane działania i opracowywane strategii

Czytaj Więcej

Marketing Szeptany czyli jak wykorzystać marketing rekomendacji, by wzmocnić wizerunek?

Z roku na rok coraz więcej firm przekonuje się, że obecność marki w sieci to przyszłość. Dlatego właśnie na Internecie powinna skoncentrować się skuteczna kampania reklamowa. Docierając do jak największego grona użytkowników, można osiągnąć założone cele – zwiększyć zainteresowanie produktami

Czytaj Więcej
seo-pr

SEO PR – Jak wykorzystać jego siłę by wzmocnić wizerunek w wyszukiwarce?

Wyszukiwarka internetowa jest źródłem pozytywnych i negatywnych opinii o konkretnych firmach, markach, osobach, produktach. Dlatego potencjalni klienci, zanim zdecydują się na zakup lub skorzystanie z usługi, poszukują informacji mogących zaważyć na decyzji zakupowej. Warto więc wykorzystać siłę SEO PR, chcąc

Czytaj Więcej
Content Marketing - WPSEO

Content Marketing i WPSEO – to działa! Case Study

Start usługi Na początku kwietnia zaczęliśmy obsługiwać klienta z branży ubezpieczeniowej (z oczywistych względów nie możemy podać więcej informacji), który chciał uzyskać od nas kompleksową obsługę SEO. Głównym oczekiwaniem klienta był oczywiście wyraźny wzrost ruchu pochodzącego z organicznych wyników wyszukiwania.

Czytaj Więcej

Sposób na masowe dodawanie obrazków do WordPressa z URL

Jak masowo dodać obrazki na WordPressy? Mamy na to sposób! Już samo zarządzanie zaledwie kilkoma stronami zapleczowymi może stanowić sporą trudność. Konieczność logowania się do każdej z nich i wykonywanie tych samych czynności pochłania mnóstwo czasu, a także wprowadza pewien

Czytaj Więcej